Kim był klient?
// Brait — centrum edukacyjne
Kiedy?
// 2009-2010
Ile to trwało?
// 6 miesiecy
Co zrobiliśmy dla klienta?
// Opracowaliśmy strategię marek produktowych Be Bright
// Opracowaliśmy pozycjonowanie marek produktowych
// Wykonaliśmy projekty logotypów, identyfikacji wizualnych i key visuali (dla poszczególnych zajęć), łącznie ok. 15
// Wymyśliliśmy nazwy produktów
// Opracowaliśmy scenariusze dla ok. 200 zajęć
// Opracowaliśmy ok. 15 programów edukacyjnych/ ścieżek dydaktycznych, między innymi dla zajęć: Noc odkrywców (5 edycji), Innova Kids (6 edycji), The Construction (2 edycje), zajęć Camp Bright (15 edycji), Wesoła matematyka (2 edycje)
// Opracowaliśmy plan promocji sprzedaży
// Prowadziliśmy kampanię w Google i Facebook Ads
Marki produktowe Be Bright
Mądra zabawa dla jasnej przyszłości
Wyróżnikiem wszystkich produktów submarki Be Bright - czyli zajęć skierowanych do dzieci - była mądra zabawa. Zrealizowaliśmy w ich ramach kilkadziesiąt różnych programów, między innymi różnotematyczne Campy (półkolonie fabularne dla dzieci 8-12 lat), cykl zajęć Wesoła matematyka (grywalizowane zajęcia z matematyki w formule edutainmentu dla uczniów szkół podstawowych klas 4-6), zajęcia E-podwórko (internetową opiekę na dziećmi) i wiele innych.
Dla dzieciaków... wszystko!
Zadbaliśmy o to, by nadać odpowiedni wyraz świeżym pomysłom załogi Brait (na zajęcia dla dzieci). Wymyślaliśmy wpadające w ucho nazwy, łapiącą za serducho fabułę, scenariusze zajęć, a nawet mechaniki grywalizacyjne. Pomogliśmy zbudować bogate światy przeżyć z wciągającą fabułą i trzymającą w napięciu akcją, które pokochały dzieciaki.
Wyróżniające doświadczenie, które trafiło do serc dzieciaków i rodziców
Submarka Be Brigt zaoferowała doświadczenie edukacyjne dla dzieci (i rodziców) nieobecne u lokalnych rywali. Efektem tego była ponadprzeciętna lojalność klientów (mierzona powtarzalnością udziału przez dziecko w kolejnych edycjach zajęć).
Jakie były efekty naszych działań?
Klienci polubili markę i zaufali jej. Współczynnik klientów powracających wyniósł 29,5% - prawie co trzeci klient skorzystał z Campów, zajęć Innova Kids lub Nocy odkrywców po raz kolejny w okresie 1,5 roku. Zajęcia te były często polecane przez rodziców - co szósty klient polecił je innej osobie (w okresie badania).
Marka jest rozpoznawalna lokalnie w kategorii zajęć dla dzieci, w szczególności kreatywnych zajęć dla dzieci oraz półkolonii, jak również korepetycji. Decyzja o rozszerzeniu działalności o zajęcia dla najmłodszych umożliwiła uzupełnienie zysków firmy w okresach obniżonych przychodów z korepetycji i kursów - wakacji, ferii zimowych, pierwszych i ostatnich tygodni roku szkolnego.