Cześć,
jestem Krzysiek!
Pomagam firmom mnożyć możliwości dzięki sile strategii
i wyróżniającej marce.
Pomogę Ci tę markę zbudować od podstaw
lub wesprę Cię na dowolnym etapie jej rozwoju,
by zdobyć serca, zawładnąć wyobraźnią i na długo pozostać w pamięci klientów.
W marketingu siedzę od 15 lat.
Doskonale się na tym znam.
Byłem brand researcherem i brand plannerem w agencji brandingu strategicznego, pracowałem w Allegro dla marki Ceneo jako specjalista ds. marketingu i employer brandingu, przez kilka lat działałem jako wolny strzelec i pan od strategii. Od 2016 roku pracuję pod marką Brand Heart.
Moimi klientami są najczęściej właściciele małych i średnich biznesów oraz soloprzedsiębiorcy.
To dla nich najczęściej buduję strategie, prowadzę konsultacje, opracowuję modele biznesowe ich firm i produktów lub dziergam drobniejsze rzeczy z obszaru marki, marketingu, obsługi klienta.
Nieważne czy dopiero zaczynasz i stawiasz pierwsze kroki, czy jesteś biznesowym wyjadaczem, chętnie wesprę Cię w Twoich działaniach, poprowadzę szkolenie dla Ciebie lub Twojego zespołu lub od podstaw zbuduję markę w oparciu o przemyślaną strategię.
Kto wspiera mnie
w Brand Heart?
Korzystam z pomocy specjalistów, którzy uzupełniają moje kompetencje lub pomagają mi w lepszym zaopiekowaniu się problemem - badaczy, analityków rynku, infobrokerów, researcherów, copywriterów, grafików i ilustratorów, specjalistów od performance marketingu. Ludzi, których jakość pracy znam i cenię.
Nie jestem niewolnikiem
jednej metody
Wykorzystuję różne podejścia, metody lub ich elementy, np. Design thinking, Service design, Business Model Canvas, Blue Ocean Strategy, wiedzę z zakresu ekonomii behawioralnej i psychologii społecznej oraz podejścia zwinne.
Między innymi na ich podstawie wypracowałem własny proces, który dopasowuje do natury wyzwania.
Działamy mądrzej.
Nie siłą, a głową. I z głową
Koncentrujemy się na jednym kluczowym celu (nie na wielu), nie unikamy trudnych wyborów (i pytań), wykorzystujemy silne strony firmy (i słabe strony konkurencji), szukamy kluczowej przewagi (do skutku), a nade wszystko stawiamy w centrum klienta (dla Twojego - jako właściela marki - dobra).
Moi klienci najczęściej mówią
o mnie, że jestem...
Zaangażowany
Angażuje całego siebie - inaczej nie potrafię. Głową i sercem jestem z Tobą
Konkretny i rzeczowy
Dostarczam sprawdzonych rozwiązań, nie mnożę problemów, nie leję wody
Dobrze przygotowany
Odrabiam pracę domową, nie marnuję Twojego czasu - wiem, że jest cenny
Pomocny i sympatyczny
Z dobrą energią, entuzjamem, w dobrym nastroju, z uśmiechem
Z głową pełną pomysłów
Nieszablonowe rozwiązania i myślenie out of the box to moja domena
Świetnie zorganizowany
Pracuję zwinnie, w dobrym tempie, według sprawdzonych w boju metod
Opinie o współpracy
Szkolenia, wykłady, warsztaty, konsultacje
Pan Krzysztof Rynkiewicz przeprowadził dla firmy ARCDEKO dwa cykle szkoleń połączonych z warsztatami dot. budowania marki osobistej projektanta wnętrz. W obu spotkaniach uczestniczyło 50 słuchaczy.
Podczas szkolenia projektanci mieli m.in. możliwość poznania swojego archetypu, grupy docelowej, dowiedzenia się, czym jest tożsamość i strategia marki.
Uczestnicy szkolenia byli pod dużym wrażeniem przedstawionych studium przypadku, co jak sami mówili, dodało im motywację do dalszych i szerszych działań.
Rekomenduję firmę Brand Heart oraz p. Krzysztofa Rynkiewicza jako znakomitego prelegenta, który bardzo dobrze rozeznał się w branży i w sposób niebanalny przekazał swoją wiedzę.
Pan Krzysztof Rynkiewicz od 2015 roku prowadzi w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zajęcia dydaktyczne na kierunkach komunikacja wizerunkowa oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna [na studiach dziennych i zaocznych].
Zajęcia prowadzone przez Pana Krzysztofa są bardzo wysoko cenione przez studentów.
Ponadto Pan Krzysztof dał się poznać jako bardzo solidy współpracownik, który bez zarzutu wypełniał zawsze wszystkie obowiązki.
Krzysztof Rynkiewicz prowadził zajęcia [ze strategii marki, strategii marketingowej oraz modelu biznesowego] w 1, 2, 3, 4 i 5 edycji studiów podyplomowych Zarządzanie projektami e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez studentów w ankietach ewaluacyjnych.
Studenci w komentarzach akcentowali jego zaangażowanie, gotować do udzielania wsparcia, dostępność, dużą liczbę praktycznych ćwiczeń, warsztatowy charakter zajęć oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe.
Krzysztof nigdy nie zawiódł mnie w kwestii terminowości, jak również szybko odpowiadał na moje maile lub prośbę o kontakt telefoniczny, co dla mnie – jako kierownika studium i opiekuna merytorycznego kierunku – jest szczególnie ważne.
Krzysztof Rynkiewicz w 2018 roku prowadził zlecone przez Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości szkolenia w ramach projektu Własna firma szansą dla kobiet, obejmujące zajęcia z wprowadzenia do przedsiębiorczości oraz tworzenia biznes planu dla trzech grup kursowych, trwające łącznie 84 godz.
Uzupełnieniem szkoleń były indywidualne (trwające do 2 godzin) konsultacje biznes planu projektowanej firmy, z którego uczestniczki projektu – łącznie 45 pań – mogły fakultatywnie korzystać.
Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez uczestniczki projektu. W komentarzach panie szczególnie zwracały uwagę na przystępność języka, dopasowanie do specyfiki planowanej przez siebie działalności oraz skupienie na problemach szczególnie ważnych z punktu widzenia małej firmy.
Podkreślały również otwartość prowadzącego, przyjazną atmosferę zajęć, praktyczny wymiar szkolenia oraz jakość materiałów szkoleniowych (ćwiczeń, szablonów i kart pracy), które ułatwiły im przyswojenie wiedzy oraz uzupełnienie wniosku.
Krzysztof jest osobą bardzo profesjonalnie podchodzącą do tematu. Dużym zaskoczeniem była dla mnie propozycja spotkania twarzą w twarz jeszcze przed warsztatami, aby porozmawiać o szczegółach i efektach sesji.
Sesję projektową Design thinking Krzysztof tworzył od zera, bazując na ustalonym na spotkaniu celu projektowym, opracowanej personie oraz przeprowadzonym ze mną wywiadzie, tak aby była ona jak najlepiej dopasowana do potrzeb naszej organizacji.
Prawie 2 godziny spotkania przerodziły się następnie w pełne emocji, efektywności i profesjonalizmu warsztaty. Moi podopieczni byli bardzo zadowoleni i zainteresowani – […] aktywnie pracowali, żeby wynieść z niego jak najwięcej.
Bardzo polecam współprace z Krzysztofem.
Strategie marki, strategie komunikacji marki, warsztaty wdrożeniowe, konsulting marki/ marketingu
Wyobraź sobie idealny świat - nie ma w nim wojen, wszyscy ludzie się szanują, a na wizytę u lekarza nie czekasz pół roku, tylko wchodzisz z ulicy. W tym świecie swoje miejsce mają też konsultanci, a wśród nich jest Krzysiek Rynkiewicz.
Mam szczęście często pracować z osobami, które są bardzo profesjonalne i współpraca z nimi jest czystą przyjemnością, ale żadna z nich nie dorównuje w tym Krzyśkowi.
Krzysiek na każdą sesję, w trakcie której pracowaliśmy nad marką jednego z produktów mojego Biura Mówców Spice, przychodził przygotowany bardziej niż się spodziewałem.
W każdym swoim działaniu pokazywał mi, że pracuję z pasjonatem-profesjonalistą, który szczególnie dba o komfort i doświadczenie klienta. Na każdym kroku czułem się zaopiekowany.
Krzysiek jest komunikatywny, pracowity i kreatywny, a jego sugestie są wyjątkowo trafne. Jeśli chcesz popracować nad marką swojego produktu lub firmy, zdecydowanie polecam Krzyśka. Ja na pewno będę wracał do niego za każdym razem, gdy będę potrzebował wsparcia w tym temacie.
Krzysztof wykonał na zlecenie biura nieruchomości Dobry Zarządca strategię marki, strategię komunikacji marki, logo oraz stronę internetową.
Współpraca przebiegała wzorowo – wszelkie moje uwagi były uwzględniane, a ostateczny efekt znacznie przerósł moje oczekiwania.
Zaprojektowana przez Krzysztofa strategia sprawdza się w praktyce, a logo, wizytówki i ulotki tworzą spójny wizerunek mojej firmy.
Krzysztof jest profesjonalistą z wielką wiedzą i szerokim spojrzeniem na wykonywane projekty.
Zdecydowanie polecam Krzysztofa firmom, które potrzebują wykreować swoją markę.
Bardzo doceniam wsparcie Krzysztofa. Przez cały proces [tworzenia strategii marki osobistej w modelu Design thinking] czułem, że w pełni bierze odpowiedzialność za proces projektowy.
Czułem, że jest równie ciekawy tego, co razem wypracujemy, jak ja sam.
Poza efektem w postaci strategii, z której teraz korzystam tworząc swoją stronę internetową i ostateczną ofertę, sesje z Krzysztofem pomagały mi lepiej zrozumieć to, kim jestem i co chcę dawać światu - w bardzo dosłownym znaczeniu.
Nasze spotkanie były dla mnie też pracą nad sobą. […] Czułem się głęboko szanowany i wspierany.
Firma Brand Heart i Krzysztof Rynkiewicz pomogli mi opracować atrakcyjny dla odbiorców wizerunku marki firmy.
Zakres prac obejmował pomoc w określeniu strategii pozycjonowania marki, nazwy marki, zaprojektowanie logo, stworzenie system identyfikacji wizualnej oraz materiałów takich jak wizytówka, papier firmowy broszura oraz plansze prezentacji multimedialnej w wersji elektronicznej.
W czasie prac Krzysztof przygotował 8 propozycji projektów logo, na bieżąco uwzględniał zgłaszane sugestie i uwagi oraz dopasowywał się do zmian i potrzeb projektowych.
Krzysztof przez cały czas współpracy doradzał, podpowiadał i sugerował rozwiązania, był otwarty na dyskusję oraz w pełni zaangażowany w projekt.
Przygotowane projekty oceniam jako kreatywne oraz dopasowane do charakteru marki oraz w pełni zgodne z tym, czego oczekiwałem.
Krzysztof opracowywał dla mojej restauracji strategię marki, komunikacji marki, logo oraz brand booka.
Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu Krzysztofa cały projekt został opracowany zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Pełen profesjonalizm i świetna organizacja pracy.
W czasie warsztatów z Krzysztofem opracowaliśmy między innymi insight grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji, aby na bazie tej wiedzy wypracować propozycję wartości - wyróżniki marki, obietnice i korzyści oferowane klientom.
Przekazana przez Krzysztofa wiedza i doświadczenie dały mi duże możliwości rozwoju.
Zaoferował mi coś więcej niż oczekiwałem - pomoc również po zakończeniu współpracy.
Współpraca z Krzysztofem od początku opierała się na dialogu.
Starał się on jak najlepiej zrozumieć lokalny rynek i specyfikę mieszkańców naszego miasta.
Dzięki dobrze opracowanej strategii mogliśmy zrozumieć oczekiwania rodziców naszych uczniów i dostosować ofertę do ich wymagań.
Profesjonalizm i bardzo dobra komunikacja stały się podstawą naszej współpracy i przyczyniły się do sukcesu firmy.
Projekty graficzne, UX i UI, systemy identyfikacji wizualnej
Podczas tworzenia systemu identyfikacji wizualnej dla marki Umiejętności Przyszłości miałam możliwość czerpać z wiedzy Krzysztofa w dwóch obszarach.
Po pierwsze: dzielił się swoim doświadczeniem z branży edukacyjnej. Dzięki temu przeanalizowałam i zaplanowałam niektóre usługi mojej firmy, które nie będą wdrażane w pierwszym etapie, ale na które SIW jest przygotowany.
Po drugie: Krzysztof wykonał świetną pracę projektową i graficzną i stworzył imponującą księgę SIW dla mojej firmy. Wszystkie moduły graficzne są świeże […], otwarte na interpretacje, a jednocześnie ze sobą spójne.
Współpraca Krzysztofem była przyjemnością. Jeśli potrzebowałam czasu do namysłu – dostawałam go. Jednocześnie Krzysztof trzymał tempo prac, tak aby nie przeciągały się one [zbyt długo]. Gdy miałam niesprecyzowaną wizję lub ideę, pomagał mi ją dookreślić. Dodatkowo przesyłał mi mnóstwo inspiracji dotyczących grafiki, stron www czy mojej branży.
Jako osoba o szerokich zainteresowaniach, Krzysztof jest wymarzonym współpracownikiem. Bardzo wysoka jakość obsługi klienta. Zdecydowanie polecam.
Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu p. Krzysztofa Rynkiewicza.
Opracowane logo jest proste, przejrzyste i nawiązuje do filozofii mojej działalności. Strona internetowa jest intuicyjna i bardzo czytelna - przygotowując ją p. Krzysztof wykazał się ogromną wiedzą i kreatywnością.
Pan Krzysztof dotrzymał zadeklarowanych terminów, spokojnie i rzetelnie odpowiadał na moje pytania.
Jeśli strategia jest DŹWIGNIĄ,
to marka jest SIŁĄ
Marka akcentuje silne strony produktu, przyciąga spojrzenia, łatwiej zapada w pamięć oraz zdobywa zaufanie i lojalność klienta; strategia kierunkuje i koordynuje działania, które mają do tego prowadzić.