Pierwsze spotkanie w formie rozmowy lub warsztatów
Ustalamy oczekiwane rezultaty, efekty i cele
Na spotkaniu ustalamy rezultaty i efekty, które chcesz osiągnąć, budżet, którym dysponujesz, kluczowe grupy celu oraz punkty styku i kanały komunikacji do obsługi, jak również reguły współpracy. Podpisujemy umowę o współpracy.
1-2 godziny
Na bieżąco prowadzona obsługa Twojej firmy
Na bieżąco realizuję uzgodnione zadania
Realizuje umówione zadania zgodnie z ustalonymi celami i efektami, które przed wdrożeniem są z Tobą konsultowane i które każdorazowo akceptujesz. Cześć zadań – tych wcześniej nieplanowanych, ale pilnych – zlecasz mi na bieżąco.
W ciągu całego miesiąca
Działania konsultacyjne i podsumowujące
Monitoruję, dopytuję, rozliczam się
Monitoruję kluczowe parametry marki oraz realizacji celu. Jeśli mam wątpliwości – konsultuję się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Na koniec miesiąca otrzymujesz szczegółowe rozliczenie kosztów i efektów. Konsultuję cele i zadania na kolejny miesiąc.
Na koniec miesiąca
Co składa się na koszty obsługi marketingowej?
Czy możemy rozliczać się ryczałtem?
Tak, natomiast ryczałt nie jest najlepszym rozwiązaniem, choć daje największą kontrolę wydatków. Często jednak – z powodu ograniczonego budżetu miesięcznego – nie pozwala wykorzystać nadarzającej się okazji. Spróbuję Cię przekonać do innego rozwiązania, tj. ruchomego budżetu lub widełek, ale – co oczywiste – ostateczna decyzja w tej sprawie należy do Ciebie.
Jak się rozliczamy?
Czy mogę zlecić Ci jednorazowe działanie bez podpisywania umowy o współpracy?
Jaki jest minimalny miesięczny budżet, od którego możemy rozpocząć współpracę?
Minimalny budżet to 1000 zł netto miesięcznie (bez kosztów zewnętrznych, tj. zakupu mediów, licencji i tym podobnych).