Kim był klient?
Kiedy?
// 2017-2019
Ile to trwało?
// 8 tygodni (strategia marki osobistej), 4 tygodnie (logo, skrócony system identyfikacji wizualnej), 2 tygodnie (projekt i wdrożenie strony internetowej)
Co zrobiliśmy dla klienta?
// Strategię marki osobistej obejmującą m.in.: segmenty grup docelowych (w tym odbiorców biznesowych), wartości marki, kluczowe skojarzenia z marką, pozycjonowanie oraz osobowość i archetypy marki, kanały komunikacji i promocji sprzedaży, tematy i formaty komunikacji, styl języka marki oraz story marki
// Projekt logo i systemu identyfikacji wizualnej
// Projekt i wdrożenie strony www
Pozycjonowanie marki Mai
Maja łączy bogate doświadczenie managerskie z wieloletnią praktyką szkoleniową i trenerską. Jej szkolenia cechuje skupienie na praktycznych zastosowaniach wiedzy, narzędzi, technik i metod w pełni dopasowanych do potrzeb grupy oraz decydentów. Jej podejście pozwala na nieosiągalną w tradycyjnym modelu skuteczność w zakresie rozpoznania potrzeb przed szkoleniem, realizację celów w jego trakcie oraz monitorowanie efektów po jego odbyciu.
Samo szkolenie to za mało
Model przed/ na/ po akcentuje wyróżnik marki, polegający na zaangażowanym działaniu przed szkoleniem (na etapie pozyskiwania informacji o potrzebach pracowników, menedżera i firmy), w trakcie oraz po szkoleniu. Analiza konkurencji wykazała czysto deklaratywną troskę trenera/ firmy szkoleniowej w tym zakresie; na bazie tego insightu uszyliśmy wyróżnik trafiający w serca, budujący zaufanie oraz odpowiadający na palącący problem decydentów w postaci braku faktycznego dopasowania treści, metod, ćwiczeń, technik i in.
Osobowość
marki
Na podstawie rozmów z klientami, analizy postrzeganego wizerunku, zasobów oraz tożsamości – archetypami marki uczyniliśmy magika, twórcę i mędrca, a kluczowymi wartościami i korzyściami: praktyczność, kreatywność i inspirację.
Logo
i layouty
Zaproponowaliśmy logo typograficzne w formie tzw. pisanki kaligraficznej, imitującej pismo odręczne. Opracowaliśmy również wersję skróconą, funkcjonującą w formie inicjału ML na poddruku o kształcie koła (wykorzystywaną w prezentacjach i dokumentach elektronicznych – głównie materiałach szkoleniowych).
W layoutach wykorzystaliśmy świeże zestawienia kolorów oraz nowoczesną typografię.
Kolorystyka, która rezonuje z marką
Wybraliśmy kolor rezonujący z tożsamością marki, ale i odróżniający ją w kategorii.
Wykorzystaliśmy kobaltowy (intensywny niebieski), błękitny oraz szary.
Zbudowaliśmy w ten sposób skojarzenia z kreatywnością, świeżym, innowacyjnym sposobem myślenia i uczenia oraz harmonijną współpracą.
Co o naszej pracy powiedział klient?
Lubię pracować z Krzysztofem, bo jest niezwykle cierpliwy i otwarty na sugestie.
Uważam też, że oddanie Krzysztofowi opracowania strategii marki osobistej było dobrym pomysłem.
Bardzo cenię Krzysztofa za zaangażowanie, energię [...], a także za coś, co można by określić mobilizowaniem do odważnych pomysłów.
Krzysztof jest nie tylko autorem strategii marki i projektantem elementów graficznych, ale wręcz managerem marki.
Maja Lose — właścicielka marek Maja Lose oraz Umiejętności Przyszłości