Bezpośrednim efektem działań pozycjonujących wizytówki Google będzie

Większa widoczność lokalna na słowa kluczowe powiązane z Twoją działalnością.

Większa widoczność w Google Maps i Google Moja Firma, która przełoży się na większą liczbę potencjalnych klientów.

Wzrost liczby wyświetleń wizytówki.

Zwiększenie liczby przeklików na stronę internetową.

Wzrost liczby połączeń telefonicznych.

Wzrost liczby
zapytań ofertowych.

Wzrost liczby odwiedzin
w firmie.

Wzrost lokalnej
rozpoznawalności marki.

Co wchodzi w skład oferty?

Audyt wizytówki - w tym audyt widoczności na słowa kluczowe - oraz wprowadzenie zmian w kluczowych jej polach.

Opracowanie opisu firmy zawierającego słowa kluczowe.

Wprowadzenie usług z opisem i linkami do strony www.

Regularne publikowanie postów z frazami kluczowymi - nie mniej niż 8.

Regularne publikowanie zdjęć - nie mniej niż 12.

Wsparcie w pozyskaniu 15-30 opinii od byłych klientów.

Regularne publikowanie ofert czasowych - nie mniej niż 4.

Publikowane odpowiedzi na pytania oraz pomoc w zaktywizowaniu byłych i potencjalnych klientów w celu pozyskania pytań.

Dodanie firmy do minimum 15 zweryfikowanych katalogów firm.

Przykłady zrealizowanych z SUKCESEM pozycjonowań wizytówki Google

bartoszewicz-localo

Gabinet hiponoterapii w Warszawie

brandheart-localo

Agencja marketingowa we Wrocławiu

bebright-localo

Doradca zawodowy we Wrocławiu

dobranaszanew-localo

Restauracja w Wałbrzychu

dobryzarzadcanew-localo

Zarządca nieruchomości w Jeleniej Górze

Najczęściej zadawane 
pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie wizytówki Google?

Koszt pozycjonowania firmy w wizytówce Google waha się między 990 a 1590 zł netto.

Wysokość jest zależna od konkurencyjności fraz kluczowych, na które wizytówka ma być pozycjonowana, jak również wyniku jej audytu. 

Koszt ten obejmuje działania pozycjonujące prowadzone przez 6 tygodni.

Po krótkich konsultacjach oraz bezpłatnym audycie wskażę Ci dokładny koszt co do złotówki.

Czy w ramach działań pozycjonujących przeszkolisz mnie w temacie?

Oczywiście. 

W cenie zawarte są trwające 1,5 godziny praktyczne warsztaty.

Pozwolą Ci one: 

  • Zrozumieć istotę działań pozycjonujących.
  • Analizować wyniki prowadzonych przeze mnie działań.
  • Uniknąć typowych błędów po okresie wdrożenia.
  • Zrozumieć, jak działa algorytm Google.
  • Tworzyć wartościowe treści, które wesprą pozycjonowanie oraz przyciągną uwagę użytkowników.
  • Stworzyć przyjazny dla SEO profil wizytówki w Google.

Warsztaty prowadzone są w formule zdalnej, na Google Meet dla Ciebie i Twojego zespołu.

Jestem zdecydowany. Kiedy możemy rozpocząć pracę nad wypozycjonowaniem wizytówki Google?

Pracę nad pozycjonowaniem wizytówki rozpoczniemy zaraz po: 

  • Audycie wizytówki.
  • Wyborze 2-3 słów kluczowych o największej średniomiesięcznej liczbie wyszukań dopasowanych do Twojego biznesu.
  • Inwentaryzacji posiadanych przez Ciebie zasobów/ materiałów - grafik, zdjęć itp.
  • Podpisaniu umowy. 

Zwykle potrzebujemy na to około 2-3 dni roboczych.

Czy efekty działań pozycjonujących będą wieczne?

Niestety nic nie trwa wiecznie. 

Widoczność profilu w dużej mierze uzależniona jest od działań naszej konkurencji, co oznacza, że brak działań powoduje naturalny spadek naszej pozycji w wizytówce Google'a.

Po trwającym 6 tygodni wdrożeniu masz dwie opcje. 

Pierwsza z nich to dalsze samodzielne pozycjonowanie wizytówki według przekazanych Ci na warsztatach czytelnych i jasnych wskazówek, instrukcji oraz planu działań.

Druga - zlecenie mi tego zadania na kolejne miesiące.

Pamiętaj, że bez względu na swoją decyzję otrzymasz ode mnie kierunkowe wsparcie.

Lubisz opcje dodatkowe?
Ja też! Zobacz, na co jeszcze możesz LICZYĆ

60

Minut konsultacji dotyczących wspierających pozycjonowanie działań marketingowych, reklamowych i sprzedażowych

90

Minutowe warsztaty pozwalające na samodzielną kontynuację działań pozycjonujących wizytówkę po okresie wdrożenia

Zleć mi pozycjonowanie wizytówki Google, a jeśli się wahasz, zapytaj o szczegóły