PORTFOLIO WYKONANYCH
STRATEGII
Strategii marek osobistych oraz
strategii komunikacji dla marek osobistych
Maja Lose
Trenerka, menadżerka,
edukatorka
Pomogliśmy Mai wypracować strategię porządkującą i uspójniającą wizerunek, zaprojektowaliśmy logo, materiały graficzne i stronę www, aby nadążały za Jej profesjonalizmem i troską o klienta oraz wyrażały to w sposób nie budzący wątpliwości.
Agnieszka Ochnik
Trenerka biznesu, konsultantka,
facylitatorka
Pomogliśmy Agnieszce – trenerce biznesu, konsultantce i facylitatorce – odnaleźć wyróżniki jej marki osobistej oraz atrakcyjnie je wyrazić dzięki opracowanej strategii marki i komunikacji marki.
Kasper Lemiesz
Edukator, coach,
trener, aktywista
Pomogliśmy Kasprowi pogłębić zrozumienie ukrytych potrzeb jego klientów i interesariuszy, uporządkować listę usług, dopracować trafiające w sedno korzyści i propozycje wartości oraz opracować wyróżniającą komunikację jego marki osobistej.
Magdalena Krygiel-Bartoszewicz
Nauczycielka j. angielskiego,
tłumaczka, coach
Pomogliśmy Magdalenie uporządkować grupy docelowe oraz podbić propozycję wartości i wyróżniki marki, akcentując korzyści oraz unikalność jej metody nauki języka, podejścia i stylu pracy.
Alicja Kubacka
Nauczycielka jogi, medytacji
i sensoplastyki, dietetyczka
Pomogliśmy Alicji uporządkować wizerunek jej marki, podkreślić korzyści, w tym jej magnetyczną osobowość, opracować trafną obietnicę marki oraz przygotować ofertę dopasowaną do problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb klientek.
Paweł Bartoszewicz
Hipnoterapeuta
Dla Pawła – certyfikowanego hipnoterapeuty – zbudowaliśmy estetyczną, czytelną oraz odpowiadającą na problemy i przeszkody oraz pragnienia i potrzeby klientów stronę internetową, akcentując wyróżniki, obietnicę oraz propozycję wartości marki.

Maja Lose
Trenerka, menadżerka,
edukatorka
Pomogliśmy Mai wypracować strategię porządkującą i uspójniającą wizerunek, zaprojektowaliśmy logo, materiały graficzne i stronę www, aby nadążały za Jej profesjonalizmem i troską o klienta oraz wyrażały to w sposób nie budzący wątpliwości.

Agnieszka Ochnik
Trenerka biznesu, konsultantka, facylitatorka
Pomogliśmy Agnieszce odnaleźć wyróżniki jej marki oraz atrakcyjnie je wyrazić opracowując angażującą komunikację, m.in. poprzez cykle postów oraz tematy i formaty komunikacji budujące zaufanie i sympatię do marki oraz ułatwiające dotarcie do decydentów.

Kasper Lemiesz
Edukator, coach, trener,
aktywista
Pomogliśmy Kasprowi pogłębić zrozumienie ukrytych potrzeb jego klientów i interesariuszy, uporządkować listę usług, dopracować trafiające w sedno korzyści i propozycje wartości oraz opracować wyróżniającą komunikację jego marki osobistej.

Magdalena Krygiel-Bartoszewicz
Nauczycielka j. angielskiego, tłumaczka, coach
Pomogliśmy Magdalenie uporządkować grupy docelowe oraz podbić propozycję wartości i wyróżniki marki, akcentując korzyści oraz unikalność jej metody nauki języka, podejścia i stylu pracy.

Alicja Kubacka
Nauczycielka jogi, medytacji
i sensoplastyki, dietetyczka
Pomogliśmy Alicji uporządkować wizerunek jej marki, podkreślić korzyści, w tym jej magnetyczną osobowość, opracować trafną obietnicę marki oraz przygotować ofertę dopasowaną do problemów i przeszkód oraz pragnień i potrzeb klientek.

Paweł Bartoszewicz
Hipnoterapeuta
Dla Pawła – certyfikowanego hipnoterapeuty – zbudowaliśmy estetyczną, czytelną oraz odpowiadającą na problemy i przeszkody oraz pragnienia i potrzeby klientów stronę internetową, akcentując wyróżniki, obietnicę oraz propozycję wartości marki.