Kto najbardziej skorzysta z warsztatów? Dla kogo one są?

Właściciele
solobiznesów

 

Samodzielnie prowadzjący swoje działania marketingowe

Pracownicy działów marketingu

 

Tworzący i przetwarzający content dla marki

Content
marketerzy

 

Który chcą wznieść swoje umiejętności graficzne na wyższy poziom

Inni
zainteresowani

 

Oczekujący bardzo praktycznego, warsztatowego podejścia

Co zyskasz dzięki warsztatom?

Bez trudu i bez pomocy grafika przygotujesz prosty projekt plakatu, ulotki, baneru reklamowego lub innego nośnika

Opracujesz estetyczny, uporządkowany i czytelny projekt do druku lub do internetu zgodny z księgą systemu identyfikacji wizualnej Twojej marki

Nauczysz się dobierać zdjęcia, grafiki, ikony i inne elementy graficzne, które podbiją estetykę projektu, zwiększą jego czytelność i atrakcyjność

Uzupełnisz swoje oferty składające się w większości z tekstów o elementy informacji wizualnej, która lepiej przemówi do wyobraźni odbiorców

W praktyce poznasz ważniejsze funkcje Canvy, takie jak np. zmiana formatu projektu, kopiowanie i zmiana stylu i inne, które ułatwią i przyspieszą projektowanie

Poznasz zasady kompozycji obrazu i tekstu na przykładach

Poznasz inne darmowe i łatwe w użyciu narzędzia uzupełniające funkcje Canvy, które pozwolą Ci ożywić Twoje pomysły

Program warsztatów Canva dla marketerów

Część 1

Wprowadzenie do projektowania graficznego i projektowania informacji

Zasady projektowania i kompozycji (omówione na przykładach)

Łączenie grafiki i tekstu – rozplanowywanie elementów graficznych

Praca z kolorem – rola koloru, dobór kolorów, palety kolorów

Typowe błędy projektowe na przykładach projektów dużych marek

Część 2

Pierwsze kroki z Canvą

Ustawienia identyfikacji wizualnej marki (kolorów firmowych, logo oraz typografii/ czcionek)

Integracja z innymi narzędziami i zasobami, np. Instagramem, Facebookiem, Dropboxem, Google Drive

Przeszukiwanie bazy szablonów projektów (wg wybranych kryteriów)

Wybór szablonu oraz jego wstępne dopasowanie

Ustawienia formatu projektu – definiowanie rozmiarów lub dopasowanie rozmiarów wybranego szablonu do oczekiwań

Samodzielne definiowanie stylu lub wybór szablonu stylu (z listy już zdefiniowanych w Canvie)

Ustawienie tła, marginesów i spadów (w przypadku plików do druku)

Ustawienia siatki, linii pomocniczych i prowadnic (ułatwiających pozycjonowanie grafiki i tekstu na stronie)

Omówienie na przykładach funkcji ułatwiających pracę z narzędziem, między innymi: kopiowania stylu, blokowania i grupowania obiektów

Część 3

Praca z tekstem

Dobór czcionek i ich kombinacji

Ustawienia grubości i wielkości pisma dla nagłówków i tekstu ciągłego

Wykorzystanie wyróżnień i efektów dla tekstu

Korzystanie z kreatora wykresów i tabel

Część 4

Praca z obrazem 

Wykorzystanie zasobów graficznych – grafik, zdjęć, linii, kształtów, ramek, siatek, wykresów i innych dostępnych w Canvie,

Dobór zdjęć, grafik, ikon i innych elementów graficznych

Ustawienie lub zmiana tła projektu

Usuwanie tła z obrazka

Kadrowanie, prostowanie i pozycjonowanie elementów projektu

Edycja obrazu – wykorzystanie filtrów graficznych i efektów obrazu

Tworzenie mockupów

Tworzenie kolaży ze zdjęć

Wykorzystanie generatora palet kolorystycznych 

Część 5

Animacja i wideo

Wykorzystanie efektów animacji (obrazu i tekstu)

Projektowanie prostych animacji do wykorzystania w kluczowych kanałach komunikacji, np. na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych

Projektowanie prostego wideo produktowego/ ofertowego

Część 6

Dodatkowe narzędzia uzupełniające funkcje Canvy i jej możliwości

Narzędzia do kompresji plików (do internetu)

Narzędzia do zarządzania kolorem - koło kolorów, wydzielanie kolorów ze zdjęcia, wydzielanie gradientu, pobieranie koloru z obrazka i tym podobne

Darmowe banki zdjęć, grafik, ikon, filmów i inne

Część 7

Przygotowanie pliku do druku lub do eksportu (dla ekranów/ do internetu)

Co wyróżnia moje warsztaty?


Po pierwsze...

Prosto
i efektywnie


Sprawdzone w boju ćwiczenia, schematy i szablony, które ułatwią Ci opanowane kluczowych umiejętności oraz wypracowanie rozwiązań dla marki jeszcze podczas warsztatów

#skutecznie #sprawnie


Po drugie...

Na przykładach bliskich uczestnikom


Omawiane przykłady i rozwiązania w większości dotyczą branż uczestników szkoleń lub są do tych branż zbliżone, co jest możliwe dzięki warsztatowej, praktycznej formie pracy w małej grupie

#z efektami


Po trzecie, ale nie ostatnie

Praktycznie oraz
krok po kroku


Ćwiczenia i zadania o sprawdzonej skuteczności oraz zaplanowany, uporządkowany proces, który przeprowadzi Cię od pomysłu przez badania i projekt tożsamości do gotowej strategii

#od początku do końca

W czasie warsztatów uczestnicy opracują szablony projektów takich jak: CV, plakat, okładka publikacji, banner na blog/ stronę www, prezentacja, oferta, film.

3/4 czasu spędzą na projektowaniu oraz przygotują co najmniej trzy materiały do druku i trzy do internetu.

Metody pracy:

  • Ćwiczenia wdrożeniowe wykonywane przez uczestników.
  • Feedback od prowadzących odnośnie do mocnych i słabych stron wykonanych projektów.
  • Demonstracja.
  • Studia przypadku/ case study.
  • Pytania uczestników/ FAQ.

Najczęściej zadawane pytania

Ile łącznie trwają warsztaty?
O której zaczynamy i kończymy?

Zaczynamy o 9, kończymy o 16.

Łącznie więc czeka nas 8 godzin intensywnej pracy z konkretnymi efektami.

Co mam zabrać ze sobą na warsztaty?

Poza dobrym humorem, laptop z okablowaniem i myszką. 

Cała reszta - w tym szkicownik, ołówek i długopis - otrzymasz ode mnie na miejscu.

W jakiej grupie pracujemy? Ile osób uczestniczy w warsztatach?

Maksymalnie 8 osób.

Tak mała grupa pozwala nam na prawdziwą pracę warsztatową oraz pełne dopasowanie do sytucji i potrzeb uczestników.

Czy dostanę certyfikat ukończenia kursu?

Oczywiście. Otrzymasz go w wersji elektronicznej kilka dni po warsztatach.

Zapisz się na szkolenie
lub zapytaj o szczegóły