Kim był klient?
// Uniwersytet Ekonomiczny
Kiedy?
// 2016-2022
Ile to trwało?
// Regularna współpraca od 2016 roku
Co zrobiliśmy dla klienta?
// Opracowaliśmy nowe pozycjonowanie marki - zob. skrócony model biznesowy
// Wsparliśmy kierownika studiów w pozyskaniu partnerów merytorycznych kierunku - Empik, Answear, Ceneo, X-kom, Divante, Brand24, FreshMail, Landingi
// Z sukcesem wdrożyliśmy i obsługiwaliśmy kampanię reklamową w Google Ads
// Opracowaliśmy treści na stronę internetową
// Opracowaliśmy logo, skróconą księgę znaku oraz projekty nośników - szablonów prezentacji, grafik na soclal media i innych
// Wykonaliśmy stronę internetową
Co o naszej pracy powiedział klient?
Krzysztof od 2016 roku pomaga mi w kwestiach takich jak: dobór kadry ekspertów-praktyków, kontakt z firmami-partnerami, aktualizacja strony www; prowadzi także działania reklamowe (Google Ads) i marketingowe (Facebook, LinkedIn).
Zmiana pozycjonowania studiów – zaproponowana przez Krzysztofa w 3 edycji – jak również aktywne pozyskiwanie do współpracy partnerów – dużych i rozpoznawalnych firm z branży ecommerce – pomogły ugruntować pozycję kierunku, wpłynęły na jego atrakcyjność oraz wysokie oceny słuchaczy.
Z pełnym przekonaniem polecam Krzysztofa i jego agencję do współpracy.
Anna Marciszewska — prof. UE we Wrocławiu, kierowniczka studiów Projekty Ecommerce