Co zrobiliśmy dla klienta?
// Elementy strategii marki osobistej, wypracowane w czasie warsztatów, obejmujące m.in.: analizę grup docelowych, wyróżnik ofertowy, obietnicę marki i jej pozycjonowanie
// Elementy strategii komunikacji marki osobistej obejmującej m.in.: dobór kanałów komunikacji oraz atrakcyjnych tematów i formatów
// Zaprojektowaliśmy logo oraz elementy identyfikacji wizualnej marki - kolory, krój pisma i stylistykę zdjęć
Naszą rolą było spięcie rozproszonych aktywności Alicji w spójną markę, oddanie w słowie i obrazie nieoczywistych korzyści z jej usług i produktów dla klientek oraz podkreślenie wyróżników jej podejścia i magnetycznej osobowości.
Marka Pani Samej Siebie zbiera różne aktywności Alicji, których wspólnym mianownikiem jest rozwój i praca z ciałem.
Różne produkty/ usługi takie jak szkolenia i warsztaty podnoszące kompetencje intra- i interdyscyplinarne, sesje jogi, medytacji oraz autorskie programy rozwoju osobistego spina obietnica marki - pomoc w odnalezieniu drogi ku harmonii, radości i przyjemności.
Marka czerpie inspirację z mądrości natury, w tym przyrody, w korzeniach, prehistorii oraz naukach przodków.
Podbudową dla praktyk Alicji jest filozofia buddyjska, Ajurweda (tradycyjna medycyna indyjska), Reiki (metoda uzdrawiania za pomocą energii życiowej), Nonviolent Communication oraz metoda Stuarta Shankera.
Propozycja wartości dla klientek to równowaga/ harmonia/ pełnia, przyjemność, akceptacja i radość.
Archetypy marki - naturalne dla Alicji role - osadzają i utrwalają tak określoną propozycję wartości oraz obietnicę marki.
W sygnecie logo użyliśmy geometrycznej, nawiązującej symbolicznie do kwiatu lotosu mandali.
W logotypie wykorzystaliśmy nowoczesny font bezszeryfowy w wersji pochylonej (dla dodania dynamizmu).
Znak jest symetryczny, geometryczny, spójny i zrównoważony, co wprost nawiązuje do wartości marki i oddaje jej ton.
Na pierwszoplanową barwę marki wybraliśmy kolor brązowy – ciepły, przywołujący skojarzenia z naturą, przyrodą – ziemią, drzewami, drewnem, ale też ciałem.
Kolorami uzupełniającymi uczyniliśmy kremowy/ ecru (kojarzony z przytulnością, czystością i beztroską) oraz jasny, pudrowy róż, przywołujący skojarzenia ze szczęściem, przyjaźnią, ciepłem i kobiecością.