Z JAKICH TEMATÓW
SZKOLĘ i PROWADZĘ WARSZTATY?

Warsztaty budowania marki firmy
Przykładowe zagadnienia:
Audyt marki, analiza konkurencji, rynku, trendów i tendencji
Segmenty grup docelowych marki
Korzyści, bolączki, zadania, potrzeby i oczekiwania grupy celu
Osobowość, obietnica, korzyści, propozycja wartości marki
Wyróżnik marki i jej pozycjonowanie
Kanały komunikacji i punkty styku offline i online

Canva dla marketerów
Przykładowe zagadnienia:
Wprowadzenie do projektowania graficznego i projektowania informacji
Praca z tekstem
Praca z obrazem
Animacja i wideo
Przygotowanie pliku do eksportu/ druku
Dodatkowe narzędzia uzupełniające funkcje Canvy

Warsztaty marki osobistej
Przykładowe zagadnienia:
Zasoby i kompetencje - audyt potencjału
Grupy odbiorców - ich problemy i potrzeby
Propozycja wartości, korzyści i obietnica marki
Wyróżnik marki, jej osobowość i archetypy
Dowody uwiarygadniające markę
Skuteczna komunikacja marki w mediach

Efektywny model biznesowy Twojej firmy
Przykładowe zagadnienia:
Profil persony - zadania klientów, bolączki o oczekiwane korzyści
Analiza konkurencji, benchmark w kategorii i poza nią
Projektowanie kluczowej przewagi konkurencyjnej
Projektowanie lub aktualizacja propozycji wartości marki
Projektowanie innowacji i/ lub ulepszanie istniejących rozwiązań
Testowanie pomysłów biznesowych przy niskim budżecie

Warsztaty innowacji i trendów
Przykładowe zagadnienia:
Analiza trendów kluczowych dla kategorii, w której działa marka
Analiza modelu biznesowego marki z użyciem matryc TTOI
Benchmarking w kategorii i poza nią
Analiza szans i zagrożeń oraz budowanie scenariuszy reakcji na nie
Aktywne tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem technik kreatywnych
Projektowanie odpowiedzi na wyzwania rynku w duchu design thinking

Silna marka pracodawcy
Przykładowe zagadnienia:
Projektowanie propozycji wartości marki pracodawcy/ EVP
Pozycjonowanie marki pracodawcy w oparciu o audyt i benchmark
Dobór kanałów i mediów komunikacji off-line i on-line
Ogłoszenie rekrutacyjne, kampanie rekrutacyjne, prog. ambasadorskie
Onboarding, candidate experience, employee advocacy
Narzędzia wspierające EB – storytelling, grywalizacja, insight
Pobierz ofertę moich
szkoleń i warsztatów
w PDF
Tematy prowadzonych szkoleń i warsztatów
// Strategia marki
// Marka osobista
// Social selling
// Innowacje i trendy
// Canva
// Model biznesowy
// Employer branding/ marka pracodawcy
Jak PROWADZĘ warsztaty i szkolenia?
Jak PRACUJĘ?
Z entuzjazmem, zaangażowaniem i energią - inaczej nie potrafię
Warsztatowo i bardzo praktycznie - teorię zawsze okraszam przykładami, historiami, anegdotami
Na celach zamawiającego - nie ma dwóch takich samych szkoleń i warsztatów, dlatego program szkolenia traktuj jako punkt wyjścia, a nie... dojścia
Z dbałością o konkrety i szczegóły oraz z odwołaniem do branży i sytuacji uczestników
W świetnej i luźnej atmosferze - bez stresu i presji, przecież nikt tego nie lubi
Na praktycznych przykładach bliskim uczestnikom
Łatwym, prostym językiem dopasowanym do wiedzy grupy
W oparciu o zweryfikowane dane i metodę naukową, a nie przeczucie, intuicję, czy podejrzenia lub pojedynczy przypadek w myśl zasady: u mnie się sprawdza/ u mnie działa
KLIENCI, dla których szkoliłem lub prowadziłem warsztaty
OPINIE o prowadzonych szkoleniach i warsztatach
Pan Krzysztof Rynkiewicz od 2015 roku prowadzi w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej zajęcia dydaktyczne na kierunkach komunikacja wizerunkowa oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna [na studiach dziennych i zaocznych].
Zajęcia prowadzone przez Pana Krzysztofa są bardzo wysoko cenione przez studentów.
Ponadto Pan Krzysztof dał się poznać jako bardzo solidy współpracownik, który bez zarzutu wypełniał zawsze wszystkie obowiązki.
Krzysztof Rynkiewicz prowadził zajęcia [ze strategii marki, strategii marketingowej oraz modelu biznesowego] w 1, 2, 3, 4 i 5 edycji studiów podyplomowych Zarządzanie projektami e-commerce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez studentów w ankietach ewaluacyjnych.
Studenci w komentarzach akcentowali jego zaangażowanie, gotować do udzielania wsparcia, dostępność, dużą liczbę praktycznych ćwiczeń, warsztatowy charakter zajęć oraz starannie przygotowane materiały szkoleniowe.
Krzysztof nigdy nie zawiódł mnie w kwestii terminowości, jak również szybko odpowiadał na moje maile lub prośbę o kontakt telefoniczny, co dla mnie – jako kierownika studium i opiekuna merytorycznego kierunku – jest szczególnie ważne.
Krzysztof Rynkiewicz w 2018 roku prowadził zlecone przez Stowarzyszenie Rozwoju Przedsiębiorczości szkolenia w ramach projektu Własna firma szansą dla kobiet, obejmujące zajęcia z wprowadzenia do przedsiębiorczości oraz tworzenia biznes planu dla trzech grup kursowych, trwające łącznie 84 godz.
Uzupełnieniem szkoleń były indywidualne (trwające do 2 godzin) konsultacje biznes planu projektowanej firmy, z którego uczestniczki projektu – łącznie 45 pań – mogły fakultatywnie korzystać.
Zajęcia prowadzone przez Krzysztofa zostały wysoko ocenione przez uczestniczki projektu. W komentarzach panie szczególnie zwracały uwagę na przystępność języka, dopasowanie do specyfiki planowanej przez siebie działalności oraz skupienie na problemach szczególnie ważnych z punktu widzenia małej firmy.
Podkreślały również otwartość prowadzącego, przyjazną atmosferę zajęć, praktyczny wymiar szkolenia oraz jakość materiałów szkoleniowych (ćwiczeń, szablonów i kart pracy), które ułatwiły im przyswojenie wiedzy oraz uzupełnienie wniosku.
Krzysztof jest osobą bardzo profesjonalnie podchodzącą do tematu. Dużym zaskoczeniem była dla mnie propozycja spotkania twarzą w twarz jeszcze przed warsztatami, aby porozmawiać o szczegółach i efektach sesji.
Sesję projektową Design thinking Krzysztof tworzył od zera, bazując na ustalonym na spotkaniu celu projektowym, opracowanej personie oraz przeprowadzonym ze mną wywiadzie, tak aby była ona jak najlepiej dopasowana do potrzeb naszej organizacji.
Prawie 2 godziny spotkania przerodziły się następnie w pełne emocji, efektywności i profesjonalizmu warsztaty. Moi podopieczni byli bardzo zadowoleni i zainteresowani – […] aktywnie pracowali, żeby wynieść z niego jak najwięcej.
Bardzo polecam współprace z Krzysztofem.
Pan Krzysztof Rynkiewicz przeprowadził dla firmy ARCDEKO dwa cykle szkoleń połączonych z warsztatami dot. budowania marki osobistej projektanta wnętrz. W obu spotkaniach uczestniczyło 50 słuchaczy.
Podczas szkolenia projektanci mieli m.in. możliwość poznania swojego archetypu, grupy docelowej, dowiedzenia się, czym jest tożsamość i strategia marki.
Uczestnicy szkolenia byli pod dużym wrażeniem przedstawionych studium przypadku, co jak sami mówili, dodało im motywację do dalszych i szerszych działań.
Rekomenduję firmę Ever oraz p. Krzysztofa Rynkiewicza jako znakomitego prelegenta, który bardzo dobrze rozeznał się w branży i w sposób niebanalny przekazał swoją wiedzę.
W czasie warsztatów z Krzysztofem opracowaliśmy między innymi insight grup docelowych, zrobiliśmy analizę konkurencji, aby na bazie tej wiedzy wypracować propozycję wartości - wyróżniki marki, obietnice i korzyści oferowane klientom.
Przekazana przez Krzysztofa wiedza i doświadczenie dały mi duże możliwości rozwoju.
Zaoferował mi coś więcej niż oczekiwałem - pomoc również po zakończeniu współpracy.
Zamów pełny PROGRAM wybranych warsztatów lub szkoleń
Jeśli temat jest super-pilny, zadzwoń do mnie — 732 930 371
Social selling na LinkedIn
Przykładowe zagadnienia:
Buyer persona, kluczowi decydenci, komitet zakupowy
Sposoby na budowanie marki eksperckiej i wiarygodności
Sposoby docierania do prospektów i generowania leadów
Kluczowe funkcje platformy w pracy marketera i handlowca
Tworzenie treści i ich dystrybucja – mądry content marketing
Przydatne narzędzia, wtyczki, aplikacje